images

Procesul de desfasurare a activitatii noastre este bine structurat, testat si urmeaza etapele necesare obtinerii celui mai bun rezultat, care sa va multumeasca pe deplin.
Etapele Procesului:
1. Prelucram si inregistram cererea dvs;
2. Stabilim impreuna cerintele si atributiiile postului;
3. Conturam impreuna caracteristicile candidatului ideal (trasaturi morale si de caracter, abilitati);
4. Selectam din baza noastra de date pe acei candidati care se potrivesc cu cerintele dumneavoastra;
5. Alegem impreuna candidatul care se potriveste cel mai bine si asiguram intervievarea lui on-line;
6. Incheiem contractul de munca;
De asemenea, asiguram consiliere, atat candidatilor cat si angajatilor, oferindu-va informatii si raspunsuri la intrebari.

Ne desfasuram activitatea atat Bucuresti cat si in toate orasele tarii.

Serviciile noastre sunt complete si de calitate, venind in intampinarea nevoilor dvs. de a   angaja personal pentru casa si familia dvs. sau pentru firma. Acoperim cu succes toate domeniile in care aveti nevoie de personal auxiliar:

  1. Ingrijire copii-Bone,Guvernante;
  2. Menaj si alte activitati casnice-Menajere;
  3. Ingrijire persoanelor varstnice sau cu dizabilitati-Ingrijitori batrani /Asistente medicale / Infirmiere;
  4. Personal Hotelier si Restaurant staff;
  5. Personal Bucatarie;
  6. Menaj Birouri;
  7. Personal SPA -Coafor / Cosmetica / Terapeuti / Maseori;
  8. Soferi profesionisti – transport personal si marfa;
  9. Croitorie / Confectii / Industrie textile;
  10. Personal pentru service auto / diferite reparatii s.a.

 

In acest sens, va asiguram:A1B23C361286908034102-e

Mediere in relatia Angajator – Angajat
Asistenta pas cu pas in procesul de selectie;
Definirea cu exactitate a postului si a atributilor candidatului dorit;
Pre-Selectia candidatilor,intervievarea lor si incheierea contractului de munca;
Obtinerea documentelor in vederea punerii cetateanului Filipinez in legalitate in Romania;
Reprezentarea in fata institutiilor implicate.

Oferim garantia inlocuirii a angajatului Filipinez cu un alt angajat Filipinez selectat de Dvs.

Garantam pentru personalul recrutat si plasat si va oferim consiliere pe toata durata acestui proces.

* Alte servicii optionale oferite de noi-(la cererea clientului):

– Oferim posibilitatea ca persoana selectata sa poata urma si alte cursuri de calificare pana la momentul sosirii sale in Romania(cursuri de prim ajutor, de masaj, reflexoterapie, gatit, gradinarit, scoala de soferi etc.)
– Putem facilita Training in Romania pentru viitorul angajat inaintea plasarii sale la angajator.
– Prelungirea contractului de munca, a permisului de munca si de sedere temporara a angajatului(dupa fiecare an de munca).
– Asigurare privata de sanatate/viata si de repatriere in caz de deces al angajatului.
– Procedura preschimbarii permisului international de conducere a angajatului.
– In cazuri in care doriti ca angajatul sa va insoteasca in diverse destinatii in afara tarii va putem asista la procesul obtinerii vizelor si a asigurariilor de calatorie pentru angajatul Dvs.
– Va putem facilita procurarea biletului de avion pentru drumul de intoarcere al angajatului, la cele mai bune tarife din piata.
– Sedinte periodice de suport individual sau in grup pentru angajatii cu psihologul nostru.